Thursday, April 17, 2014

Luahkan??

Hai ...

Setelah hilang stress aku membuat kerja kursus tiba masa jari jari yang comel ni menaip! chewah!!! :)

Crush? seronok gila sebab dia pergi kem sama dengan aku!! happy always...haha aku suka ..suka sangat! Tapi aku terkedu bila dengar ex dia still sayangkan dia...perit betul yalah kemungkinan mereka akan berkapel semula ...Hurmm still tahan jolah perasaan ini

Membe aku suruh luah! NO WAY! dia rapat dengan aku memang taklah kalau dia tahu tapi dia tolak kompom aku yang malu .. and tak serapat macam dulu! PERIT betul sakit...menyegit bila dapat tahu ex dia sayangkan dia lagi...and tak pelik kalau dia still sayangkan ex dia lagi...WOW!!! pedih siot! haha...sabo jelah

KEM KEM KEM
sabtu ni tak sabor! can't wait




bye

No comments:

Post a Comment