Monday, April 21, 2014

kem di D'AGROLOKA jelebu

fuhh letih gile baru balik dari sana!

BEST ....paling best time cross river....Tapi aku tak nak mandi lumpur lagi...

Night walking haha syok tapi gelap...


kami baru lepas berangkat dari sekolah!!! snap one pic ....ISMA AKU AND FIEZA





pemandangan di d'agroloka haha time ni maghrib tapi camera aku bagi dia nampak terang...nampak x kolam? ha kat situlah kitaorang berendam dalam tu walaupun hanyir...dalam nak mati *pakai life jacket* pepepon kalau masuk tak nak kuar bhai!!
 mse ni kat dorm... aku sebelum ke seminar ...dan sebelum ke nightwalking best mmg best tpi time siang dorm eih paneh...maklumlah zink katekan
 minah dua ekor ni smpt snap pakai camera aku...hamboi bukan main selfie lagii oi2 lupeke camera sape?
nampak2 haha pantang jumpe camera berselfie bagai nak gile

Letih memang letih lebam luka tapi bila pergi tak nak balik wooo...terutama dalam kolam tu terus tak nak naik sejuk je...memang dalamlah kalau korang main terjun je memang mati!!! tak de hidup je paling best buat terjun kolam perghhh macam nak buat lagi!!! pastu cross river cuak mmg cuak tapi best!

cuak takot tali terlepas maunye aku tenggelam bhai....seram dahlah dalam gile 8 KAKI siot maunye x dlm x caya? cube pegi sana try masuk dalam ke x dalam...

Mase kitaorg cari harta karun...kau ingat dekat mana? NU ha lumpur hambek ko!!! berkubanglah kau macam kerbau kat situ...tapi puas hati jumpe juga dua2 batu tunggul tu ....perempuan juga yang jumpa aku ngan ain...HARAPKAN ketua hampeh!!!! asyik2 letih...lelaki ke perempuan pon aku tak pasti...hahaha
PONDAN! agaknye!!!

Time nightwalking mmg seram tpi psikologi mind lebih siot!!! Ada kuburlah apelah...gaung mmg ade...curam gak kalau jatuh tu nasib koranglah hidup dlm kolam yg dlm tu...Gelap mmglah gelap ladang sawit...HANTU? x d....tpi gelap yelah!!!!

Pastu keesokan paginya adelah aktiviti pelik and then kitaorg buat raket....walaupun kitaorg dpt no 2/3 tapi best rakit kitaorg kukuh hahah maunye x kukuh x semua naik budak2 len ade naik ade turun aku...punye kesian tengok dorg tolak aku pun terun dari situ...Haha mmg best sbb kat situ nampak kerja sama dia....Banyakgaklah aktivit....aku bagitahu yang best2 je...

Ouh kitaorg guna 4 buluh 4 tiub tali sesedap rasa kaulahnyahhhh disebabkan kitaorg x cukup tali meraban gi carik siap juga akhirnya!!!! banyak juga aktiviti tapi yang len2 aktiviti tu aku tak nak buat lagi....rugi siot sape tak pergi. best mmg best tapi sakit2 badanlah!!!!



BEST GILE





No comments:

Post a Comment