Tuesday, April 01, 2014

April month

Hai...Dah lama aku tak update un...

So keje aku banyak gile ICT perghh meraban aku nak siapkan Assignment...so tinggal 3 je x siap...yang len dah beres...So apa aku nak cerita ni? Tak adalah aku nak cerita merepek2 je so how my march test...==' oklah sebab aku langsung x buka buku so teruk gaklah...at least adelh markah un...tulah dey...malas...padan muke akulah kan EXO -M LAY! seriously aku minat mamat jambu ni maybe aku suka muke dia yang nampak lembut je sore pun lembut je kan! China? not korea? SO WHAT!!!! haha

Den dongalah un dia tu ade penyakit eik...sian dia patutlah time happy camp tu Luhan bukan main andwea2 dengan si Lay ni wow caring btol dorang ni un haha i'm Fan Korea??? ouh not fan aku maybe suka tapi bukan obses i'm FAN OF JIWANG OK! haha ape2 lagu jiwang sume aku layan terutama time 90an tu tak kisahlah ape janji jiwang...apit , spring tu x yah cakap lagu banyak aku hafal...cakap pasal penyakit ni kan...Daany dulu ade gak allergic kulit time tu aku form 3 lah aku suh dia pegang ais...ais kan sejuk tak ada ais panas un ...kulit dye yang putih tu jadi putih pucat and then macam merekah pastu terkopek...aku cam??? WHAT? why? asal tu...dia tak cakap pun kulit dye sensitive...Ade gak time tu kitaorang gi mandi laut...di tak mandi aku dengan yang len mandilah un...Dia tak mandi aku macam campak2lah air laut kat tangan dia ..tangan dia jadi macam warna merah pastu cam tompok2...Aku tergamam gile time tu...

And then dia explain...kulit dia bukan putih biasa tapi putih cam penyakit dia tak boleh sebarangan terkena ....aku macam wow!!!! so the point is BERSYUKURLAH kulit korang tak ada masalah....



k  bye

No comments:

Post a Comment