Thursday, March 20, 2014

my first app braces part 1

Hai assalamualaikum....

Ok sedikit awkward why? because gigi aku dua batang cabut! ok jangan gelak rongak ok! haha actually 4 batang tapi sebab aku takut aku told doctor tu cabut 2 dulu dia gelak je...hehe nampak sangat aku takut! Dia adalah story mory pasal braces ni! dia cakap pain tu depends lah tengok orang ade sakit ade tak! so! di sini aku no komen tapi part cabut gigi ni...aku jujurlah

Time cabut tu dia bius ok jangan takutlak auw...time bius tu memang sakit lah! tapi tak adalah sakit tahap gaban! Oklahkan time dia cabut korang tak rasa apa2 pun rasa biasa je...tapi lepas tu rasa berdenyutlak...azab sikit time mulut korang kebas...darah melambak2 kuar ..air meleleh2 sumpah malu gile aku...sekejap je tak sampai satu hari pun...nanti lelama oklah...Next app aku cabut lagi dua batang! kenapa aku tak cabut empat2 je? abeh tu cano den nak makan...aku ni dahlah jenis susah nak tahan lapar...bile lapar je aku mesti cari sesuatu supaya nak ngap! hahahahaha

Ade time bibir korang kebas susah sikit nak makan...bukan sikitlah banyak sampai bibir aku tak leh bergerak naseb aku tak buat semua kalau tak entah macam mana air liur aku meleleh...alah sakit sikit je...takkan tu pun tak leh tahankan! Time bius tu terasalah jarum dia...tapi lepas bius dia dah habis korang rasalah macam ada lebam kat korang lelangit.....haha aku cabut time kul 3 pukul 6.30 tadi aku melantak kek hambek kau meleleh2 krim aku tak sedar...alek2 aku hold dulu jap gi kol 9.00 aku lantak balek...haha


tu je bye

No comments:

Post a Comment