Thursday, March 06, 2014

sakitnya hati...

Ya allah sakitnya hati aku bila aku aku dapat tahu kawan aku cerita buruk pasal aku dekat orang lain!
Selama ni aku tolong dia macam - macam tapi dia buat aku macam tak wujud aku dapat dengar dorang sanggup kutuk aku sedangkan aku tak pernah kutuk dorang dekat orang lain...Aku buat macam - macam dekat dorang tak sangka kawan aku makan aku balik...Aku menyesal kenal dorang ...Kalau aku dapat undur masa aku tak nak kenal dorang! Bila susah minta tolong aku bila dah senang buat bodoh ...aku sabar tapi kalau dah menjejer cerita aku dekat orang lain ....aku mana boleh sabar! Aku bukan Malaikat Aku bukan Nabi aku manusia tiada laut yang tak bergelora! Tapi memang dari dulu setiap kawan yang kawan dengan aku mesti akan buat hal dan tinggalkan aku perlahan lahan....Aku tak sangka mulut dorang macam tu!

Hahaha! Aku tolong dorang macam - macam tapi macam ni kau buat aku! kau balas aku! Baik aku akan buat seperti mana kau katakan...mungkin ila kau kenal bukan ila yang itu kalau kau kenal ila yang lain kau yang buat aku terpaksa berubah hati...sebab itu yang korang nak!!!!!







No comments:

Post a Comment