Tuesday, February 25, 2014

K drama (WARRIOR BAEK DONG SOO)

Anyyeong Haseyo! ha aku cakap korea ni sebab aku nak citer pasal drama WARRIOR BAEK DONG SOO aku tahu ramai yang dah layan citer ni! aku dah layan banyak kali tapi bukan semua episode aku ada skip2 haritu aku layan semua episode! Seriously episode yang terakhir buat aku merebeh2 airmata! aku tak dapat bayangkan aku di tempat YEO UN! aku rasa aku jadi depression sepanjang hayat! Di mana dapat tahu kita bunuh bapak sendiri lepas tu kena tanggung semuanya! wow susah betul kehidupan macam tu! Kalau aku kat tempat Dong soo aku rasa aku meraung gile2 sebab kite bunuh membe yang kite dari kecik sampai besar bersama....tapi cerita ni tak adil semua orang bergembira selepas yeo un mati! kecuali dong soo dia rasa kepedihan...Episode terakhir memang buat aku melalak gile2 .....

First aku macam skip..episode 3 aku layan gile2...merebeh2 air mata layan citer ni aku tak dapatkan macam mana perasaa dorang ini kan citer benarkan! kisah nyata! wow! bapak rrr macam manala kehidupan dan perasaan yeo un! yo seung ho bawa watak yeo un memang terbaiklah! dia mendalami betul watak tu! sampai aku rasa aku masuk dalam drama tu! perasaan dong soo antara sahabat dan raja! macam hang tuah dan hang jebat! aku tak dapat bayangkan perasaan dong soo masa kawan dia mati di tangan dia sendiri part yeo un cakap "aku dah lama sangat berharap kalau aku mati di tangan seseorang yang aku sayang iaitu kau dong soo" merebeh2 air mata aku woi! aku suka gak layan Korean drama kdg2 tpi tak adalah sampai melalak cam ni! hwang jin yi pun aku nangis je time jang geun suk mati masuk dalam keranda sian gile kuang ajar bapak dia! tak patut buat anak dia macam tu ..hantar macam tu je....time tu aku menangis! aku banyak gak layan citer korea macam sad love story tu nangis dri kecik sampai besar tpi tak adalah meraung macam ni.....nampak tak aku suka layan citer yang macam ni! citer yang banyak pasal pengorbanan dan juga kisah benar....




                                 JOM LAYAN MV WARRIOR BAEK SONG SOO (YEO UN)



No comments:

Post a Comment