Monday, February 03, 2014

bla bla bla

Arghhh selsema memang susah...Hai assalamualaikum

Dah lama aku tak mengupdate blog kesayangan aku ni ye...Aku mengupdate bukanlah nak luahkan perasaan just suke2 boring2 tak buat apa-apa so aku pon rajin updatelah...gitu kot! Arghhh susah selsema....hingus asyik nak meleleh je...Hai kehidupan aku kini tak banyak berubah! Cuma henfon aku senyap...sunyi!

Pandang je henfon aku rasa macam



macam nilah aku rasa! bukan tak nak cari cuma malas ... ade crush pon sekadar nak padang2 je hilangkan bosan aku bukan hamak sangat pon dengan crush aku tu tak nak pon cuma aku bosan saja cari alasan nak hilangkan bosan! Aku tak pernah kisah hidup solo tak ada pakwe cuma aku rasa janggal bila daany tak ada...

kadang2 bagi aku dia adalah kawan, pakwe , musuh, tempat nak lawan, tempat nak maki sume2nyelah! sekarang nothing! dengar lagu jelah haha rindu pula aku dengan si mamat sengal tu! hahaha yelah hero pertama yang tahan dengan kerenah aku bayangkanlah mak aku pon tak tahan dengan aku daany je tahan hebat!



haha! bosan betul sekarang tak ada tempat nak luah...tak ada nak jadi tempat maki aku ...luahan perasaan tu ada kekasih akulah ALLAH! tapi tempat aku nak ceritakan pasal marah aku tak puas hati aku tak ada...kadang2 tu aku maki kucing aku haha sian dia kena marah

SINCHAN I'M SORRY



memang aku jeles dengan kawan2 dorang ada kawan nak sembang ! aku pula duduk bilik bosan seyh! dorang ada wechat ke whatsapp ke x d hal ade member! aku ade WECHAT macam tak ada jarang on! sebab tak ada kawan membe2 aku sume sibuk! aku pula sensorang! alone! shuuuu *bunyi angin*

nak kuar dengan membe? memang taklah macamlah mak ngn ayah aku bagi kuar dengan membe nak naik ape? teksi? motor? kete? memang TAKLAH! seriously aku cakap aku rindu gegile dekat punching aku daany! kadang2 tu aku rasa dia ada je! padahal dia tak ada! hurmmm rindu betul aku dengan punching aku!!!


WEYH SIOT AKU RINDU KAU! haha macamlah kau nampakkan?



k je tu je bye

No comments:

Post a Comment