Tuesday, January 14, 2014

Drama korean dulu vs sekarang

OLLA!

Hari ni aku nak citer pasal korean drama! Yelah sejak datang K-POP ni kan ramai minat korea padahal memang dari dulu korea dah ada di malaysia...OK!

Dulu drama korea dulu memang best! Sedih ada comedy macam full house , which star are you from?, Winter sonata dll ceita dia memang kita ternanti2 terutama aku paling suka citer Sad Love Story/ Sad sonata! memang sedih citer dia buat aku ternanti2 hingus tak abis meleleh da tersedu sedan aku tengok citer ni masa TV2 setiap petang pukul 6- 7 petang time tu aku sekolah rendah dalam lingkugan darjah 3/4 aku memang ingat citer ni! Sedih tahap aban aku time tu mak aq dah melalak2 dah!

Autumn in my heart kepala hotak dia sedih! Mak aku beli cd korea tu citer tu yelah time tu cd besar! kotak die gedang! cd banyak harga boleh tahanlah ..cerita korea sekarang aku BOSAN! citer dia pasal sakit family x restu and bla bla bla! bosan dahlah hero heroin kureng! citer sedih pon aku kurang sedih! My Girl lee dong woo dengan lee dae hae citer biasa je tapi memang kita dapat selami hati joo yoo rin tu kan...CERITA BOF! aku kureng suke citer dia agak bosan bagi akulah! tak berapa interesting sangat tapi oklah untuk dilayan...

Aku suka cerita 2009 ke bawah! sebab jalan cerita dia best! kita tengok tak bosan citer sekrang tak habes2 cerita perempuan suka lelaki! lelaki pendiam lelaki cool / kaya! biasa je kot! Tree of heaven citer best! sedih Green Rose! biasa je aku tengok dua....ok katakalah lelaki kaya perempuan miskin MY GIRL! best ka citer dia???

lebih baik tengok citer Taiwan tapi taiwan pon da kureng heroin tak lawa...jalan cerita cliche sangat! hurmmm jepun sekrang best! walaupun hero tak sehensem mana jalan cerita agak best! gaklah.....kan
! sekrang aq banyak layan anime! sebab ati tak sakit jiwa tak tertekan...sedih ade,,,comedy ada...pasal kehidupan ada



bye!

No comments:

Post a Comment