Tuesday, January 07, 2014

TRIAL BULAN 8 OMG!

Hai  aku baru balik dari sekolah letih lah gak but happy!

ok Trial bulan 8 wow kejapnye walaupun ianya hanya trial but itu tidak menunjukkan tidak penting! it penting hokey! Haha kalau trial aku hancus macam mana plak dengan SPM! arghh takut wooo kau ingat lama ke bulan 8 tu ...kejap je pejam celik pejam celik dan bulan 8

Nak masuk U bukan senang dulu len sekarang len! Hurmm takut gak kalau tak dapat Masuk U serious takut seyh! Yelah nak masuk IPTS bukan apa ia mahal takut sijil tak laku! so macam membazer je kan belajar penat2 nanti mengganggur! Ok aku tak cakap IPTS tak elok!!!! aku just cakap takut! capital TAKUT! ok! jangan batch aku plak...

Bile fikirkan balek! elok juga men2 form 4 at least tak adalah kemaruk adalah scene2 best yang boleh dikenang bile dah habes sekolah! mesti aku rindu nak lepak nak huha huha! yelahkan nanti time U belajar bile dh habes kerja! so no timelah nak jadi bebudak lagi!

hurmmm kejap gile dah masuk form 5 rindu nak jadi sekolah rendah balik hurmmm cepat je mase belalu! Ingat ye adek2 jangan best jadi budak senior takut! sebab takut tak dapat masuk U otak ni macam nak pecah! terutama ADD MATH! PERGHHHH pecah gaklah tapi kalau lelama belajar tak adalah! 

that''s all for membebel today!

bye

No comments:

Post a Comment