Tuesday, January 07, 2014

muke sombong?

Hai again seriously tengah menyirap urghhh

Selama ni ramai yang cakap muka aku sombong that's no hallah kan . Mak aku siap cakap lagi nak buat macam mana family muke sombong. Pastu tadi dia cakap muke dahlah sombong nanti tak ada kawa dekat U!

Memang hangin !Kenapa orang tak faham aku! Sesiapa pernah dikategori macam aku mesti tahu apa rasanya kan! Aku nak buat macam mana dah rupa aku sombong time senyum orang ingat kerek! Time serious tu seriouslah! time gelak tu oklah! time aku buat bodo orang cakap bajet cun! abeh tu cano?

Aku mungkin nampak sombong tapi tak! aku tak pernah sombong dengan sesiapa pun! Muka je! Takkanlah berjuta2 orang dalam dunia ni tak boleh terima kita? Mentang2 muka aku sombong abang aku dengan mak aku ada je nak kutuk aku! Nak je aku jerit! MACAM MANALAH ILA TAHU DAH MUKA ILA MACAM NI SEJAK AZALI ALLAH TELAH MENENTAPKAN MUKA ILA MACAM NI! aku senyum orang kata kerek! kalau aku tengah belajar orang cakap aku ni bajet pandai! perghh menyirap!

Ingat aku mintak? ingat aku suka? at least aku bersyukur ada rupa! dari tak ada! orang yang muka manis memang takkan faham perasaan aku! Sebab bagi dia awal2 orang dah judge dah budak ni mesti baik ! And aku awal2 dah judge budak ni sombong! so! aku nak buat macam mana dah muka aku macam ni bukan boleh buang pon!

Marah macam mana aku! ubuh saka ke! ubuh apa2 ke! muka aku still macam ni bukan garang but sombong! cuba rapat dan kenal aku ... memanglah aku ni dikategorikan tak peramah tapi aku bukan jenis orang sombong bodoh ...aku ni kuat gelak! sebernanya terlampau ramai complain sakit hati menyirap rasa nak nangis pon ada! sebab aku sensitive! yelah mau taknya family pon same je macam orang lain! sapa tak sensitive mak sepatutnye fikir ni tak lagi kondem suruh ubahlah apalah! kalau aku seyum 24 jam nanti kate gile! aku buat bodoh kate masam! fedap kot! seriously fedap! muka aku ni memang macam ni tapi jumpe kamera ok je! senyum smile!!!!!!! orang tak kenal aku nak senyum2 nak pandang2 ingat aku ni ape?

arghhh tension! family aku buat aku tension pasal kawan dekat U dia fikir! PASAL KAWAN! aku spm pon tahun ni! dah fikir dekat U ingat aku ni ape? dah hambek spm wuuu result cantek tinggal nak masuk je...sana lain citerlah sini dulu

pening dowh

No comments:

Post a Comment