Monday, January 06, 2014

Don't eat maggi but i love it!

Hai korang!

Ok di sini nak bercerita sikit pasal maggi ni...bukanlah keburukan atau bla2...sebab di sini memang pemakan maggi yang tegar satu hari tu adejelah maggi yang disumbatkan dalam mulut ni..yelah dulu orang disini susah sikit so bile mlm2 lapar sental maggi. So memang dari bangi orang di sini kuat bangi dulu kat margosa tak adalah kuat pon...

Ok seperti yang kita2 tahu maggi tak elok untuk kesihatan beracon khobar eii tapi yang tak elok tulah aku mam mam! te hee...Daany pernah marah lah aku khobarnya "Kau ni tak habes2 maggi kau tahu tak kau nanti sihat2 kau jadi macam aku nak? nak buat ape terbantut" time aku diam je...Dulu daany pemakan maggi yang tergar tapi punca penyakit dia bukan maggi tapi cahaya lampu khobar yeee...

Haha walaupun orang banyak menegurku! cehhh tapi aku still berdegillan untuk memakannya atoipon terber ha! so people say no to maggi to me haha...hello maggi! umah aq senantiasa ada maggi sebab? sebab nye aku ni kuat berlapor kadang2 mak aq x masak or makanan habes tu yg dok menala maggi! keh keh keh


bye bye

No comments:

Post a Comment