Sunday, January 05, 2014

New friend

Ok selamat malam korang sume...tidur lena ye?

Haha aku di sini tidak dapat membute sebab entahlah...
Okei sebernanya kitaorang dapat kawan baru adoinye terber aku yang ajak dia join kitaorang haha kan2 hilang sifat sombong aku keh keh keh...Nama dia Fatin Nur Amira dia dari KL yo..sekolah SMK Dato' Onn KL gitu...Dia lawa pakai spek tapi tinggi weh! 167 cm...agak2 ler...terasa aku pendek Gambar? kau gile nantilah kalau kitaorang tangkap PIC aku tunjukkan dia ye!

New year New friend hope dia boleh kekal dengan kitaorang! Sebab kitaorang tak adalah baik sangat! Yelah kekok sikit sebab baru kenalkan...Aku ni plak jenis layan je suke tak suki lantakkaulah nyah! tak gitu Sebernanya aku datang sekolah sebab kawan2 aku aku semangat sebab diorang! ATUL FARAH ISMA and member baru...

Walaupun kadang2 kitaorang ada lah salah faham sikit but itu bukan isu nak mempecah belahkan persahabatan! Aku sayang dorang! *malu kot * haha aku ni bukan romantik pun aku tak adalah pandai peluk2 kawan...tapi kalau kawan aku sedih aku buatlah apa yang patut buat lawak selalunyelah aku buat
tak pun otak aku serabut ...aku tak pandai nak pujuk kawan bile sedih...aku plak jenis yang susahlah nak pujuk ..

Tapi kalau apa2 jadi dekat kawan aku mestilah aku tolong kalau boleh aku tulun...kalau tak boleh tak adalah...aku percaya kawan2 aku bukan jenis mulut LONGKANG! suka sebar2 citer...

So new friend WELCOME TO THE CLUB!

haha sesetan2 kitaorang ni kitaorang belum pernah sabotaj orang!!

OUR QOUTES

ALWAYS YOURSELF!

don't shy with us!

No comments:

Post a Comment