Sunday, January 05, 2014

Matrik susah nak masuk gulp!

Hai korang tadi un aku survey di INTERNET tengok kelayakan masuk matrik...yeahh aku tahu memang susah masuk matrik...GULP! takut pun ada gak takut aku tak dapat sambung cita - cita aku...hurmmm Ok aku dengar dengar rumorslah kan...orang cakap Matrik ni kalau sem 1 dapat result kureng kene kick! Ok aku dah gementar.... Hahaha...

Even aku baru nak masuk form 5 but bile fikir SPM ku makin gementar plak..memanglah kalau SPM aku x layak masuk matrik buleh ambil FORM 6 but orang cakap exam dia lagi sesak! dari matrik ouhh nooo...GILE mampos aku camni...Yeah to be a lawyer ot easy life i think ingat macam doktor tak payah masuk matrik / STPM upenye hampeh konoha!!!

Arhhh ok ila just calm down...for me now if aku tak boleh jadi lawyer aku kene cari jurusan lain...hurmmmm but now aku kene push up myself untuk SPM dapat result gempak supaya buleh masuk MATRIK... 

Whatever it is...SPM!!!! urghhh takut seyh

No comments:

Post a Comment