Thursday, August 28, 2014

Bla2

Olla yo! berdebu nampak sangat dah lama tak update blog asyik wechat je...yelahkan kita youolls sibuk dengan trial iolss alah sibuklah sangat bukan study pon!

Haishh thanks to daany kalau tak disebabkan dia aku tak adalah kalkulator..OMG crush? aku dah citer nan dia aku suka dia...AND!? dia terima ...ok lek2 jangan gelabah dia terima but we not couple Daany don't worry my heart still with you...

Malam2 ni sunyi ni haishh aku dah kata aku tak leh duduk diam aku mesti ingatkan pakwe aku sorang ni! Rindu teramat2 walaupun crush aku ade tapi aku still rindu dengan dia arghh nak ulang balik masa! Putaran waktu dimana aku nak jumpa dia...aku peluk dia...

Tipulah aku tak rindukan dia...aku nak couple bukan nak lupakan dia TIDAK SAMA SEKALI! sejauh mana secari mana kau takkan jumpa orang seperti dia...sesabar dia...sesayang dia kat aku...dia terima aku seadanya...dia sanggup terima perangai gile aku ...baran aku ...dia boleh!!! Sedangkan dia boleh dapat awek lagi baik dari aku!!!

Aku cuma nak hilangkan rindu aku..cakap senang rindu doa tapi sepi aku? aku rindu dia gelak tawa dia...dia sentiasa di sisi aku ...tiap masa tiap detik tiap saat aku rindu! sayang! tapi aku pendam daany cakap bila dia tak ada lupakan dia cari lelaki lain...jangan rindukan dia!!! WTH dia fikir aku ni ape??? hati batu

KAU SUH AKU cari jantan lain! kau suruh aku lupakan kau! kenapa kau hadir dalam hidup aku! kenapa kau sayang aku? kenapa kau cinta aku!!! aku tak faham....aku benci kau! tapi aku cinta kau...crush hanya crush tapi kau takkan pernah luput aku nak kau ada di sisi aku sekarang aku perlukan kau punching back aq

No comments:

Post a Comment