Wednesday, June 04, 2014

Just bebel

Haih now school holiday in may- june...3 weeks Negeri sembilan okay2...haha

What October my brother nak merisik awek dia...tak sabar nak dapat kakak ipar haha kak Mira actually dia dengan aku dah kautim sebab tu tak sabar nak dapat kakak ipar huhu...hurmm what i goin wear? Yeah merisik je pon well Hello dia satu - satu nya Abang aku tahu along aku dah meninggal so tinggal dia je so mestilah jakun aka Gayat!!!!

bila dia tunang? after SPM bulan 3 tahun depan...merisik awai2 haha sebab dah beli cincin so dia ni gatal nak booklah dulu katenyew.... haha can't wait!!! so i gonna buy new baju kurung alah belilah dalam 3 pasang or dua pasang aku ni jarang pakai baju kurung but for the merisik nak lah vogue2 gitu haha kan! lepas abang aku siapa lagi? Akulah jelah yang ada ayong , angah & aku (ila) bongsu okeh! ;P

So aku dah fikir merisik i'm gonna pakai baju kurung peach amacam? and shawl...Raya? for raya just simple but nice macam simple with wedges or heels and shawl baju kurung cotton or biasa2 je...ada cutting well aku suka baju ada cutting tak suka straight jew!!! hahahaha well aku ni memang jenis  cerewet!!! aku rasa whole family aku tahu dengan perangai aku CEREWET NI!!! sebab aku sangat pentingkan fashion walau aku ni tak suka bermake-up but my clothes haruslah nampak gah!

jangan tak tahu aku suka baju berjenama!!! haha well memang aku ni pelik sikit or materialistik!!! sebab ayah aku dengan mak aku ajar dari kecik pakai baju berjenama and cantik. Haha my bag always true leader and brand walaupun harga rm 500 ke atas but to me hey berbaloi apa tahan lama cantik and nampak gah! makan? aku tak kisah kalau makan kedai mamak makan mee goreng mamak dengan air milo ais perghh sedap siot aku tak kisah makan dekat situ kalau restaurant aku agak memilih sikit aku tak suka kenny rogers roaster aku suka makan benda yang tak susah nak makan...

Weyh KRR tu dahlah banyak sayur ayam je seketul...aku memang tak berapa minat sayur!!! MCD pon okey perrr........



hehe dulu aku dengan daany MCD je kitaorg pergi....haha sebab senang and fast food cepat kenyang and tak terlalu berat....



bye tu je

see ya

No comments:

Post a Comment