Wednesday, December 30, 2015

just....

Kau ingat tak masa kita mula- mula kenal kau tak suka pun dekat aku.
Tapi aku kejar kau sebab time tu pertama kali aku jumpa kau berdebar jantung aku
Sekarang  itu jadi memori takkan aku lupakan

Kau ingat tak masa pertama kita nak berjumpa berdebar aku time tu
Tapi kau  senyum buat pertama kali cakap kau mula sukakan aku
Sekarang aku rindu memori tu

Kau tahu tak masa kau luah perasaan kau kat aku ..aku suka sampai nak melompat
Tapi aku diam je buat- buat ego sebab takut jatuh maruah aku
Sekarang perasaan tu takkan hilang

Kau ingat tak time kite mule-mule gaduh kita tak bercakap hampir sebulan
Tapi kau mesej akhirnya kau cakap kau rindu aku 
Sekarang mesej itu jadi mesej sedih untuk aku

Kau ingat tak bila hadiah hari jadi aku kau suka bagi kek padahal aku tak suka kek
Tapi kau cakap tak semestinya dalam hidup ni akan dapat apa kita nak
Sekarang aku faham itu ayat yang tak pernah aku lupa

Kau tahu tak masa aku tahu kau sakit aku takut ..taku kehilangan kau
Tapi kau tenangkan aku dengan pelukankau yang hangat 
Sekarang tinggal memori yang aku takkan lupa!

You taught me about love
You teach me how to love
You give me feel of hurt 
If I not meet you i'll not feel the hurt,pain and solitude

But if i not meet you i never how to love
I never know the meaning of love 
i never feel what i feel now
even you far away that i knew you never come back
But you have your own place in my heart!!!!!!

No comments:

Post a Comment