Monday, November 23, 2015

dia

pada mula aku tak pernah terfikir akan jatuh cinta dengan dia...tapi siapa sangka pertama kali jumpa aku dah terpaut hati dengan dia mungkin kerana wajah kacak dia buat aku terpesona . tapi semakin lama baru aku tahu rupanya sifat pendiam dan penyabar dia buat aku suka dekat dia

dia tidak terbaik dia tak romantik tapi dia sangat menghargai aku di sisi dia.. aku tak tahu apa itu cinta sehingga  aku kenal dia,mereka memandang serong kerana ialah dia kacak mana sesuai dengan aku ni! tapi dia abaikan je  apa orang cakap bagi dia aku tetap aku! pertama kenal dia aku rasa dia ni lain! tapi rupanya dia memang berbeza ...

walau dah hampir beberapa tahun kami bersama ...aku still fall in love dgn dia tanpa jemu! dia selalu buat jatung aku berdebar! itulah dia DAANY DANISH!

No comments:

Post a Comment